Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op al jouw vragen met betrekking tot bestellen, verzenden, levering en retourneren.


BESTELLING

IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN?
Bestelbevestigingen krijg je nog wel eens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken? Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uitgaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze binnen 1- 6 werkdagen ontvangt m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via support@mykrosi.eu dan kunnen wij het persoonlijk voor je nakijken.

KAN IK HET AFLEVERADRES WIJZIGEN NA EEN BESTELLING?
Nee. Na een bestelling is het niet mogelijk je afleveradres te wijzigen.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Nee. Nadat je een bestelling hebt geplaatst is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren. 

WORDEN UITVERKOCHTE ARTIKELEN NOG AANGEVULD?
Ondanks onze snel wisselende collecties, komt het toch voor dat uitverkochte artikelen aangevuld worden. Wees er snel bij om jou favoriete artikelen te kunnen bemachtigen.


VERZENDING & LEVERING

WAT IS DE LEVERTIJD?
Jouw bestelling wordt tussen de 1-6 werkdagen bij je afgeleverd.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Vanaf €50,- profiteer je van gratis verzending binnen NL. De standaard verzendkosten zijn €6,95.


RETOURNEREN

WAT IS DE GARANTIETERMIJN VOOR ARTIKELEN?
Wij hanteren een garantietermijn van 2 maanden. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, hiervoor mag je contact opnemen met onze klantenservice.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUG HEB?
Onze retourtermijn is 2 weken. Meestal is dit al wel eerder. Vanaf het moment dat je retourzending is verwerkt en je de mail ontvangt dat het geld is teruggestort duurt het 5 tot 10 werkdagen voor het aankoopbedrag weer op je rekening staat.